INBEAUTY.LT - išskirtinio dizaino grožio priemonių internetinė parduotuvė. Mūsų prioritetas - suteikti aukščiausią aptarnavimo kokybę jums!
Masažas, kineziterapija, gydomosios ir grožio procedūros
Infekcinių, onkologinių, genetinių ligų, nevaisingumo, alergijos, patogeninių mikroorganizmų tyrimai
Natūrali produkcija, biologiškai aktyvios medžiagos, imunoreguliatoriai

Bikini sezono dieta
Sukurtas: 2016-12-10
  • Bikini sezono dieta

    Bikini sezono dieta

P. AndersonEžeriukas, karšta saulė, šašlykų kvapas – taip, vasara pasibeldė ir į mūsų kiemą. Rodos, viskas būtų puiku, jeigu ne vienas didžiulis BET... Kaip ir kiekvieną šiltąjį sezoną nedrąsu nusimesti rūbelius ir parodyti, kaip gi visą žiemą rūpinomės savo kūnu. Rūpinomės, išties rūpinomės: vienas sumuštinis už mamytę, kepsniukas už tėvelį, pyrago gabaliukas už sutuoktinį, kava su grietinėle už... ir taip be pabaigos.

Ką gi, gailėdamos praėjusio laiko, papildomų kilogramų neištirpdysime. Siūlome jums, anot asmeninių Holivudo žvaigždžių, puikią 7 dienoms skirtą dietą, kurios laikėsi daugelis populiariojo serialo „Gelbėtojai“ aktorių. Prieš filmavimą žvaigždėms reikėdavo greit numesti nereikalingus kilogramus, tačiau neišsekti, kadangi filmavimai reikalauja daug jėgų. Asmeniniai jų dietologai siūlė įvairiausias „džiovinančias“ dietas, tačiau buvo pasirinkta tik viena, kurios sąžiningai laikantis, per savaitę galima numesti nuo 2 iki 5 kilogramų be ypatingų pastangų. Ši dieta buvo pavadinta „Bikini sezono“ dieta.

Pirma diena

Pusryčiai:
vieno kiaušinio baltymo omletas;
viena plona, beveik perregima skrudinto batono riekė;
Puodelis karštos žaliosios arbatos arba kavos be kofeino.

Pietūs:
bet kokių daržovių salotos (išskyrus pomidorus), tačiau be užpilo;
gabalėlis kalakutienos mėsos;
koks nors atšaldytas gėrimas be cukraus: gazuotas, negazuotas mineralinis vanduo, vanduo su citrina.

Vakarienė:
lėkštė bet kokių daržovių, ruoštų ant garų;
atšaldytas gėrimas be cukraus.


Antroji diena

Pusryčiai:
viena stiklinė juodųjų slyvų sulčių ir viena riekė skrudinto batono;
karšta žalioji arbata arba kava be kofeino.

Pietūs:
žuvies ir daržovių salotos: pusė stiklinės tuno, tiek pat supjaustytų pomidorų ir salotų lapų. Padažui - aliejus ir citrinų sultys;

atšaldytas gėrimas be cukraus.

Vakarienė:
puodelis vištienos sultinio. Galite paskaninti morkomis ar kitomis daržovėmis;
100 ar 200 gramų virtos vištienos krūtinėlės;
atšaldytas gėrimas be cukraus.

Trečia diena

Pusryčiai:

riekė skrudintos duonos, paskanintos pomidorų griežinėliais ir neriebiu užpilu;
karšta žalioji arbata arba kava be kofeino.

Pietūs:


vištienos ir daržovių salotos: vištienos krūtinėlė ir bet kokios daržovės, išskyrus pomidorus;
dvi skrudintos batono riekės;
Atšaldytas gėrimas be cukraus.

Vakarienė:
Lėkštė bet kokių daržovių ir atšaldytas gėrimas be cukraus.

Ketvirtoji diena

Pusryčiai:
vieno kiaušinio baltymo omletas;
viena plona, beveik perregima skrudinto batono riekė;
karštas žaliosios arbatos puodelis arba kavos be kofeino.

Pietūs:
Keli šaukštai mėgstamų daržovių ir atšaldytas gėrimas be cukraus.

Vakarienė:
neriebi žuvis, kepta orkaitėje arba keptuvėje be riebalų. Dvi skrudintos batono riekės;
keli šaukštai mėgstamiausių daržovių;
atšaldytas gėrimas be cukraus.

Penkta diena

Pusryčiai:
stiklinė juodųjų slyvų sulčių;
viena skrudinta riekė batono ir puodelis karštos žaliosios arbatos.

Pietūs:
salotos: pusė stiklinės krevečių, salotų lapai, pomidorai ir virti grybai (galima neriebaus užpilo);
atšaldytas gėrimas be cukraus.

Vakarienė:
stiklinė daržovių salotų ir atšaldytas gėrimas be cukraus.

Šešta diena

Pusryčiai:
pusė stiklinės meliono arba kokių nors uogų;
viena skrudinto batono riekė;
žaliosios arbatos puodelis arba kava be cukraus.

Pietūs:
viena stiklinė virtos vištienos krūtinėlės ir stiklinė pjaustytų pomidorų;
viena riekė skrudinto batono;
atšaldytas gėrimas be cukraus.

Vakarienė:

neriebios žuvies gabalėlis, keptas orkaitėje arba keptuvėje be aliejaus.
Vienas pomidoras;
atšaldytas gėrimas be cukraus.

Septinta diena


Pusryčiai:
pusė pomidoro ir skrudinto batono riekė;
karštos arbatos puodelis arba kavos be kofeino.

Pietūs:
nedidelė lėkštutė „Cezario" salotų;
Atšaldytas gėrimas be cukraus.

Vakarienė:
gabalėlis virtos vištienos krūtinėlės;
stiklinė brokolių ar žiedinių kopūstų, apšlakstytų alyvuogių aliejumi;
dvi skrudintos batono riekės;
atšaldytas gėrimas be cukraus.



Štai ir visa savaitė – išties nesudėtinga ir nereikalaujanti daug pastangų. Svarbiausia nekeiskite nė vieno produkto ir nevalgykite itin vėlai. Didelė moterų, kuriuos laikosi dietų klaida, - manymas, jog vieną produktą pakeitus kitu, nieko blogo nenutiks. Visgi laikytis tikslaus dietos režimo būtina.
Sėkmės ir geros savijautos paplūdimyje.

Laisvalaikio gido anonsas.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "IKS" sutikimo draudžiama.

Komentarai (0)
Prisijunkite, kad galėtumėte komentuoti