Bikini sezono dieta
Atnaujinta: 2019-04-24
  • Bikini sezono dieta
P. AndersonEžeriukas, karšta saulė, šašlykų kvapas – taip, vasara pasibeldė ir į mūsų kiemą. Rodos, viskas būtų puiku, jeigu ne vienas didžiulis BET... Kaip ir kiekvieną šiltąjį sezoną nedrąsu nusimesti rūbelius ir parodyti, kaip gi visą žiemą rūpinomės savo kūnu. Rūpinomės, išties rūpinomės: vienas sumuštinis už mamytę, kepsniukas už tėvelį, pyrago gabaliukas už sutuoktinį, kava su grietinėle už... ir taip be pabaigos.

Ką gi, gailėdamos praėjusio laiko, papildomų kilogramų neištirpdysime. Siūlome jums, anot asmeninių Holivudo žvaigždžių, puikią 7 dienoms skirtą dietą, kurios laikėsi daugelis populiariojo serialo „Gelbėtojai“ aktorių. Prieš filmavimą žvaigždėms reikėdavo greit numesti nereikalingus kilogramus, tačiau neišsekti, kadangi filmavimai reikalauja daug jėgų. Asmeniniai jų dietologai siūlė įvairiausias „džiovinančias“ dietas, tačiau buvo pasirinkta tik viena, kurios sąžiningai laikantis, per savaitę galima numesti nuo 2 iki 5 kilogramų be ypatingų pastangų. Ši dieta buvo pavadinta „Bikini sezono“ dieta.

Pirma diena

Pusryčiai:
vieno kiaušinio baltymo omletas;
viena plona, beveik perregima skrudinto batono riekė;
Puodelis karštos žaliosios arbatos arba kavos be kofeino.

Pietūs:
bet kokių daržovių salotos (išskyrus pomidorus), tačiau be užpilo;
gabalėlis kalakutienos mėsos;
koks nors atšaldytas gėrimas be cukraus: gazuotas, negazuotas mineralinis vanduo, vanduo su citrina.

Vakarienė:
lėkštė bet kokių daržovių, ruoštų ant garų;
atšaldytas gėrimas be cukraus.


Antroji diena

Pusryčiai:
viena stiklinė juodųjų slyvų sulčių ir viena riekė skrudinto batono;
karšta žalioji arbata arba kava be kofeino.

Pietūs:
žuvies ir daržovių salotos: pusė stiklinės tuno, tiek pat supjaustytų pomidorų ir salotų lapų. Padažui - aliejus ir citrinų sultys;

atšaldytas gėrimas be cukraus.

Vakarienė:
puodelis vištienos sultinio. Galite paskaninti morkomis ar kitomis daržovėmis;
100 ar 200 gramų virtos vištienos krūtinėlės;
atšaldytas gėrimas be cukraus.

Trečia diena

Pusryčiai:

riekė skrudintos duonos, paskanintos pomidorų griežinėliais ir neriebiu užpilu;
karšta žalioji arbata arba kava be kofeino.

Pietūs:


vištienos ir daržovių salotos: vištienos krūtinėlė ir bet kokios daržovės, išskyrus pomidorus;
dvi skrudintos batono riekės;
Atšaldytas gėrimas be cukraus.

Vakarienė:
Lėkštė bet kokių daržovių ir atšaldytas gėrimas be cukraus.

Ketvirtoji diena

Pusryčiai:
vieno kiaušinio baltymo omletas;
viena plona, beveik perregima skrudinto batono riekė;
karštas žaliosios arbatos puodelis arba kavos be kofeino.

Pietūs:
Keli šaukštai mėgstamų daržovių ir atšaldytas gėrimas be cukraus.

Vakarienė:
neriebi žuvis, kepta orkaitėje arba keptuvėje be riebalų. Dvi skrudintos batono riekės;
keli šaukštai mėgstamiausių daržovių;
atšaldytas gėrimas be cukraus.

Penkta diena

Pusryčiai:
stiklinė juodųjų slyvų sulčių;
viena skrudinta riekė batono ir puodelis karštos žaliosios arbatos.

Pietūs:
salotos: pusė stiklinės krevečių, salotų lapai, pomidorai ir virti grybai (galima neriebaus užpilo);
atšaldytas gėrimas be cukraus.

Vakarienė:
stiklinė daržovių salotų ir atšaldytas gėrimas be cukraus.

Šešta diena

Pusryčiai:
pusė stiklinės meliono arba kokių nors uogų;
viena skrudinto batono riekė;
žaliosios arbatos puodelis arba kava be cukraus.

Pietūs:
viena stiklinė virtos vištienos krūtinėlės ir stiklinė pjaustytų pomidorų;
viena riekė skrudinto batono;
atšaldytas gėrimas be cukraus.

Vakarienė:

neriebios žuvies gabalėlis, keptas orkaitėje arba keptuvėje be aliejaus.
Vienas pomidoras;
atšaldytas gėrimas be cukraus.

Septinta diena


Pusryčiai:
pusė pomidoro ir skrudinto batono riekė;
karštos arbatos puodelis arba kavos be kofeino.

Pietūs:
nedidelė lėkštutė „Cezario" salotų;
Atšaldytas gėrimas be cukraus.

Vakarienė:
gabalėlis virtos vištienos krūtinėlės;
stiklinė brokolių ar žiedinių kopūstų, apšlakstytų alyvuogių aliejumi;
dvi skrudintos batono riekės;
atšaldytas gėrimas be cukraus.



Štai ir visa savaitė – išties nesudėtinga ir nereikalaujanti daug pastangų. Svarbiausia nekeiskite nė vieno produkto ir nevalgykite itin vėlai. Didelė moterų, kuriuos laikosi dietų klaida, - manymas, jog vieną produktą pakeitus kitu, nieko blogo nenutiks. Visgi laikytis tikslaus dietos režimo būtina.
Sėkmės ir geros savijautos paplūdimyje.

Laisvalaikio gido anonsas.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "IKS" sutikimo draudžiama.

Komentarai (0)
Prisijunkite, kad galėtumėte komentuoti

Visi straipsniai

6 priežastys skubėti pas ginekologą

Jeigu jūs skundžiatės negalavimai lytinių organų srityje negalavimais - privalote apsilankyti pas ginekologą!

Afrodiziakai - aistringai nakčiai

Kokie maisto produktai turi lytinį portaukį ir aktyvumą skatinančių medžiagų?

Akių tinimas

Kaip išvengti akių tinimo, kodėl tinsta akys, kaip elgtis jei tinsta akys.

Alergija maistui

Alergijos rūšys, alergijos simptomai, kaip elgtis pajutus alergijos simptomus.

Alerginis rinitas

Alerginio rinito priežastys, šienligė, alergija žiedadulkėms, alerginio rinito- šienligės gydymas

Alkio jausmas

Kas yra alkio jausmas, kaip atsiranda alkio jausmas, kaip nepersivalgyti.

Amiotrofinė lateralinė sklerozė (ALS)

Kas yra amiotrofinė lateralinė sklerozė, jos simptomai ir gydymas

Antsvorio metimo taisyklės

Kaip kovoti su antsvorių, problemų anaalizavimas norint numesti antsvorį.

Arbatos nuo peršalimų

Greitai paruošiamos arbatos, veiksmingos arbatos, kitų šalių gėrimai nuo peršalimo.

Baseine platinamos ligos

Baseino žala žmogui, infekcinių ligų paplitimas baseine, ligų gydymo būdai, alergijos gydymo būdai

INBEAUTY.LT - išskirtinio dizaino grožio priemonių internetinė parduotuvė. Mūsų prioritetas - suteikti aukščiausią aptarnavimo kokybę jums!
Masažas, kineziterapija, gydomosios ir grožio procedūros
Infekcinių, onkologinių, genetinių ligų, nevaisingumo, alergijos, patogeninių mikroorganizmų tyrimai
Natūrali produkcija, biologiškai aktyvios medžiagos, imunoreguliatoriai

Liaudiškos priemonės nuo podagros

Vaistažolės nuo podagros, mityba sergant podagra

Mityba sergant cukriniu diabetu

Sveika ir subalansuota mityba yra svarbi sergant cukriniu diabetu arba kitaip vadinama cukralige. Ką turėtumėte žinoti apie mityba sergant cukriniu diabetu.

KMI skaičiuoklė

Kas yra KMI, KMI skaičiavimas, kokios galimos ligų rizikos

Cukrinis diabetas

Cukrinio diabeto simptomai, priežastys ir gydymas. Ką turėtumėte žinoti sergant cukriniu diabetu ir kaip mityba ir fizinis aktyvumas įtakoja 2 tipo cukrinį diabetą.

Podagros gydymas

Podagros simptomai ir gydymas. Kokius vaistus naudoti sergant podagra? Kokią mitybą rinktis sergant podagra? Kokias prevencines priemones taikyti sergant podagra?

Kaip išsirinkti žuvų taukus?

Apie tai, kaip išsirinkti kokybiškus žuvų taukus, kodėl kartais būtina juos vartoti - visi atsakymai į šiuos klausimus šiame straipsnyje.

Kalorijų lentelė

Kas yra Kalorijos? Mėsos, pieno, žuvies, daržovių, vaisių ir uogų, saldumynų kalorijų lentelės.

Kasdieninė veido odos priežiūra

Kaip reika prižiūrėti veido odą, kad ji būtų visados idealios būklės, į ką reikia atsižvelgti renkantis kosmetiką, bei kokie ritualai privalo būti kiekvieną dieną veido odos priežiūroje? Atsakymus į šiuos, ir į kitus klausimus apie veido odos priežiūrą, rasite šitame straipsnyje.

Kojų sąnarių skausmas

Kojų sąnarių skausmas – traumos ar ligos požymis. Dažniausiai žmonės kreipiasi pas gydytojus dėl skausmo kelių sąnariuose, rečiau dubens ir pėdos sąnariuose.

Kaip prižiūrėti veido odą

Kaip teisingai rūpintis veido oda, kokias priemones naudoti, kokios gali būti papildomos veido odos priežiūros

Prenumeruokite mūsų naujienlaiškį: