INBEAUTY.LT - išskirtinio dizaino grožio priemonių internetinė parduotuvė. Mūsų prioritetas - suteikti aukščiausią aptarnavimo kokybę jums!
Masažas, kineziterapija, gydomosios ir grožio procedūros
Infekcinių, onkologinių, genetinių ligų, nevaisingumo, alergijos, patogeninių mikroorganizmų tyrimai
Natūrali produkcija, biologiškai aktyvios medžiagos, imunoreguliatoriai

Kaip numesti svorio: baltyminė savaitės dieta
Sukurtas: 2016-12-10

Paprasta, tiksli ir neabejotinai veiksminga dieta. Merginos ir moterys - per savaitę nukris mažiausiai 4 kg!

 


Jei norite drąsiai jaustis su bikiniu, laikykitės baltyminės dietos

 

 

Jūs privalote:

  • nevartoti kepto maisto (išskyrus omletą), cukraus ir cukraus turinčių gaminių, daugiau riebalų, nei nurodyta dietoje, riebesnių nei 0.5% pieno produktų, gaminių iš baltų miltų!
  • tarp maitinimųsi nedaryti ilgesnės kaip 3 val. pertraukos.
  • per savaitę aktyviai sportuoti mažiausiai 3 k.
  • per dieną išgerti mažiausiai 2 l vandens.

 

 

 

 

 

 

PIRMADIENIS IR TREČIADIENIS

  1. Iki pusryčių likus 30 min. išgerkite apie 200 ml virinto vandens su 1/2 citrinos sultimis ir 1 a.š. medaus.
  2. Virti ryžiai (70 g sausų), 2 datulės, 2 baltymų kiaušinienė, stiklinė arbatos (jei labai norisi, galima kavos).
  3. 2 obuoliai, nesaldinta arbata.
  4. 200 g troškintos ar garuose virtos liesos žuvies, 200 g šviežių morkų (pagardintų citrinos sultimis ir šaukšteliu aliejaus), nesaldinta arbata.
  5. 180 g varškės, 1 obuolys, nesaldintos arbatos puodelis.
  6. 0.5 l pasukų.

Dienos kalorijų norma: 1170

 

 

 

 


Būtinai sportuokite ir gerkite daug paprasto vandens

 

 

 

 

ANTRADIENIS IR KETVIRTADIENIS

  1. Iki pusryčių likus 30 min. išgerkite apie 200 ml virinto vandens su 1/2 citrinos sultimis ir 1 a.š. medaus.
  2. Vandenyje arba garuose virti grikiai (100 g sausų), stiklinė nesaldintos arbatos (jei labai norisi, galima kavos).
  3. 90 g varškės, 1 bananas, stiklinė nesaldintos arbatos.
  4. 200 g vištos krūtinėlės, 300 g šviežių kopūstų (pagardintų citrinos sultimis ir šaukšteliu aliejaus).
  5. 100 g lieso jogurto, sumaišyto su 2 a.š. kviečių gemalų dribsnių, 1 bananas, stiklinė nesaldintos arbatos.
  6. 180 g varškės, 5 džiovintos slyvos, stiklinė nesaldintos arbatos.

Dienos kalorijų norma: 1240

 

 

 

 

 

 

PENKTADIENIS

  1. Iki pusryčių likus 30 min. išgerkite apie 200 ml virinto vandens su 1/2 citrinos sultimis ir 1 a.š. medaus.
  2. 100 g juodos grūdėtos duonos su 150 g lieso balto varškinio sūrio, stiklinė nesaldintos arbatos (jei labai norisi, galima kavos).
  3. 20 g riešutų, 1 bananas, stiklinė nesaldintos arbatos.
  4. 300 g garuose ar vandenyje virtos liesos žuvies, virta bulvė, 300 g burokėlių su svogūnais (pagardintų citrinos sultimis ir šaukšteliu aliejaus), stiklinė nesaldintos arbatos.
  5. 1 obuolys, 2 kepti kiaušinių baltymai su daržovėmis arba salotomis (be riebalų), stiklinė nesaldintos arbatos.
  6. 0.5 l pasukų, 1 obuolys.

Dienos kalorijų norma: 1220

 


Grūdėta tamsi duona, liesi pieno produktai, žuvis, daržovės, riešutai, vaisiai

 

 

 

 

 

 

 

ŠEŠTADIENIS

  1. Iki pusryčių likus 30 min. išgerkite apie 200 ml virinto vandens su 1/2 citrinos sultimis ir 1 a.š. medaus.
  2. Avižinių dribsnių košė (5 v.š. sausų), 2 džiovintos figos (datulės), virtas kiaušinis, stiklinė nesaldintos arbatos (jei labai norisi, galima kavos).
  3. 20 g riešutų, 1 obuolys, stiklinė nesaldintos arbatos.
  4. 1 stiklinė natūralių sulčių su 3 a.š. kviečių gemalų dribsnių, 200 g virtos žuvies, 200 g jūros kopūstų salotų.
  5. 200 g daržovių ir 2 v.š. virtų ryžių, 1 obuolys, stiklinė nesaldintos arbatos.
  6. 150 g lieso varškės sūrio su 2 a.š. medaus, stiklinė nesaldintos arbatos.

Dienos kalorijų norma: 1210

 

 

 

 

 

 

 

SEKMADIENIS

  1. Iki pusryčių likus 30 min. išgerkite apie 200 ml virinto vandens su 1/2 citrinos sultimis ir 1 a.š. medaus.
  2. 100 g marinuotos silkės, 50 g juodos grūdėtos duonos, 100 g daržovių salotų (pagardintų citrinos sultimis ir šaukšteliu aliejaus), stiklinė nesaldintos arbatos (jei labai norisi, galima kavos).
  3. 1 stiklinė natūralių sulčių su 3 a.š. kviečių gemalų dribsnių, 5 džiovinti abrikosai.
  4. Kiaušinienė iš 3 baltymų, 200 g jūros kopūstų salotų, 15 g šokolado ir kavos puodelis.
  5. 2 bananai.
  6. 90 g liesos varškės, 2 a.š. medaus, 1 obuolys, stiklinė nesaldintos arbatos.

Dienos kalorijų norma: 1110

 


Jei buvote sąžininga pati su savimi, keletą centimetrų turėtų rodyti mažiau

 

 

 

Tai puikiai subalansuota mityba, kurios galite laikytis ir keletą savaičių. Svarbiausia - laikykitės tiksliai, nekeiskite produktų ir jų kiekių.

 

Sveikatosstudija.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "IKS" sutikimo draudžiama.

Komentarai (0)
Prisijunkite, kad galėtumėte komentuoti