Vaistingieji augalai iš gamtos vaistinės. Žolelių mišiniai, kosmetika grožiui ir sveikatai. Prekės internetu.
Gripas puola! Ką valgyti, jog nesusirgtumėte?
Sukurtas: 2016-12-10

Vienas rajonas po kito "kapituliuoja" - praneša, jog skelbiama gripo epidemija. Žiemos viduryje ar jai baigiantis, imuninė sistema būna ypatingai susilpnėjusi, todėl organizmą įvairios virusinės ligos, tame tarpe ir gripas, pulte puola.


Nuo virusų dabar geriausiai apsaugoti gali ne "stebuklingieji" imunitetą stiprinantys vitaminai ir papildai, bet paprasčiausia higiena ir tinkamas, kiekvienai šeimai prieinamas maistas. Apie tai, kodėl ypač svarbu dabar į maisto racioną įtraukti kuo daugiau pieno produktų, išbraukti cukrų, o nevarstyti vaistinių durų, pasakoja sveikos mitybos specialistė, medicinos mokslų daktarė T.P.

Jūsų racione privalo būti:

  • vertingų baltymų: jūros žuvys (menkės, saidos), vištiena, liesa mėsa, sūris, kiaušiniai.

žuvis

Kodėl? - nes šiuose produktuose esantis cinkas ir geležis stimuliuoja organizmo gebėjimą kovoti su virusais.

  • kalcio: liesa varškė, pieno produktai (natūralus jogurtas, kefyras)

jogurtas

Kodėl? - nes kalcis reguliuoja kapiliarų bei ląstelių membranų laidumą, turi priešuždegiminį poveikį, lengvina slogą. Natūraliame jogurte esančios bifidobakterijos ir laktobacilos didina žarnyno imunitetą, tuo pačiu ir viso organizmo atsparumą.

  • natūralūs vitaminai: vitaminizuoti gėrimai (kisielius, kompotas), vaisių ir daržovių sultys (šviežiai spaustos), glotnučiai iš šaldytų uogų, žolelių arbatos.

glotnutis

Kodėl? - nes organizme susidaro laisvieji radikalai, kuriuos būtina neutralizuoti. Būtent šiuo darbu užsiima vitaminai-antioksidantai C, E, A. Vitamimas C, bioflavonoidai ir panoteto rūgštis prisideda prie priešuždegiminių medžiagų kūrimo.

  • skysčiai: geriausiai kambario temperatūros vanduo, bet tiks arbatos, naminiai kompotai, šviežiai spaustos sultys. Tokių skysčių rekomenduojama išgerti 1500-2000 ml per dieną.

vanduo

Kodėl? - nes mažina infekcijų vidiniuose organuose komplikacijų riziką.

 

  • Atsisakyti reikėtų lengvųjų angliavandenių (gliukozė, fruktozė, sacharozė, laktozė) t.y. cukraus, saldainių, pyragų. Juos keiskite medumi, džiovintais vaisiais.
  • Negerkite šaltų ir labai karštų gėrimų.
  • Sumažinkite aštraus, sūraus ir marinuoto maisto vartojimą.

 

Linkime sveikatos!

Sveikatosstudija.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "IKS" sutikimo draudžiama.

 

 

Komentarai (0)
Prisijunkite, kad galėtumėte komentuoti